• Wiosenna pielęgnacja skóry

    Wiosenna pielęgnacja skóry

    wiosna jest szczególnym okresem, w którym czujemy przypływ energii

    zobacz

  • Mydła naturalne
  • Slajd Blog

    BLOG HARMONIE

    zapraszamy do odwiedzenia

    zobacz

Jak kupować?

Zakupy w Harmonie Agata Strzyżakowska Renata Razmuk s.c. w kilku krokach:

  • Zakupów w HARMONIE- NATURA, ZDROWIE, PIĘKNO możesz dokonać jedynie poprzez sklep internetowy. HARMONIE nie prowadzi dystrybucji swoich produktów w innych sklepach internetowych, ani w sklepach stacjonarnych. Jedynym kanałem sprzedaży oryginalnych produktów marki HARMONIE jest nasza oficjalna strona internetowa i sklep on-line https://harmonie.com.pl.
  • Zamówienia możesz składać 24/7, o dowolnej porze dnia, we wszystkie dni tygodnia, niedziele oraz święta.
  • Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku.
  • Od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 17:00 możesz skontaktować się także z naszym przedstawicielem 48660013338 lub mailowo pisząc na adres sklep@harmonie.com.pl

 

Śledzenie przesyłek

Poczta Polska
Wybierając opcję śledzenia możesz szybko sprawdzić aktualny status przesyłki, zarówno po stronie Poczty Polskiej jak i operatorów zagranicznych. Śledzenie jest możliwe po wpisaniu numeru przesyłki, który otrzymasz wraz z informacją o wysłaniu paczki. Wpisz pełny 20-cyfrowy lub 13-znakowy numer bez spacji oraz nawiasów i kliknij Szukaj.

1. Dlaczego moja przesyłka nie wyszukuje się w systemie?
Przesyłka może być śledzona dopiero po tym, jak zostanie zarejestrowana w systemie Poczty Polskiej. Poczekaj do następnego dnia od nadania przesyłki i sprawdź ponownie.

2. Minęło już kilka dni od nadania, gdzie jest moja przesyłka?
Poprzez "śledzenie" sprawdź, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka i czy nie zostało wystawione awizo. Jeżeli po 5 dniach roboczych od momentu wysłania przez nas paczki, nie otrzymałeś paczki, ani zawiadomienia (awizo), że paczka czeka na obiór w punkcie pocztowym, prosimy o osobiste sprawdzenie, czy Twoja przesyłka dotarła do Urzędu Pocztowego. W większości przypadków paczka czeka na poczcie, listonosz nie dostarczył lub błędnie wystawił awizo.  Paczka w Urzędzie Pocztowym czeka na odbiór przez 14 dni, jest dwukrotnie awizowana. Po tym czasie odsyłana jest do nadawcy oraz pobierana jest opłata za zwrot przesyłki.

Kurier DPD lub DHL
Posługując się numerem listu przewozowego możesz szybko sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka. Wpisz numer przesyłki, który otrzymasz od nas wraz z informacją o wysłaniu paczki.

1. Co zrobić jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?
Sprawdź, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka i jeśli występują problemy z doręczeniem, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta danej firmy kurierskiej.

Śledzenie przesyłek InPost
Na stronie InPost wpisz numer przesyłki, który otrzymasz od nas wraz z informacją o wysłaniu paczki.

W przypadku problemów z otrzymaniem przesyłki, możesz interweniować w naszym Biurze Obsługi Klienta pod nr tel. 48660013338 lub mailowo, pod adresem: sklep@harmonie.com.pl.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl